پارچه شناسی

سوالات مهم در خصوص پارچه ملحفه هتلی

 

 

چرا هتل ها از پارچه های ملحفه خاصی استفاده می کنند؟

چرا عموما ملحفه هتلی به رنگ سفید است؟

چه طیف رنگ هایی برای هتل ها مناسب بوده و تولیدات ما شامل چند رنگ می شود؟

جنس و نوع بافت پارچه های ملحفه هتلی از چیست؟

دروغ ها و مطالب خلاف واقع که در مورد پارچه های ملحفه هتلی گفته می شود چیست؟

مهمترین تولیدکنندگان و برندهای معروف بازار چه کسانی هستند؟ چطور ملحفه هتلی را برای هتل خود خریداری کنیم؟

قیمت پارچه ملحفه هتلی چگونه مشخص می شود؟ چطور بتوانیم بهترین پارچه ملحفه هتلی با مناسب ترین قیمت را خریداری کنم؟

چرا پیشنهاد ما خرید پارچه های ملحفه هتلی از گردون کالا است؟

 

چرا هتل ها از پارچه های ملحفه خاصی استفاده می کنند؟

می توان جواب این سوال را از کاربری این پارچه های جویا شد. تمامی مسافران میهمان هتل ها و مسافرخانه ها و… به دنبال استراحت و رسیدن به آرامش می باشند. تحقیقات تخصصی صورت گرفته در صنعت نساجی که در بخش جنس و خصوصیات پارچه ملحفه هتلی آورده خواهد شد.حس خوب این پارچه در حین تماس با بدن می باشد.

چرا عموما ملحفه هتلی به رنگ سفید است؟

در نوع رنگ نیز رنگ های روش نشان داده است که در بلند مدت باعث روحیه بهتر در مسافران خواهد شد.
از دلایل کاربردی دیگری که در این مورد توسط هتلداران بیان میشود سهولت در تشخیص و تمیزکنندگی این رنگ پارچه نسبت به رنگ های دیگر آن  می باشد.

چه طیف رنگ هایی برای هتل ها مناسب بوده و تولیدات ما شامل چند رنگ می شود؟

در مورد طیف های رنگی مورد استفاده در پارچه های ملحفه هتلی قانون خاصی وجود ندارد. لذا هتل ها عموما متناسب با نوع دکوراسیون خود از رنگ های متفاوتی استفاده می کنند. چیزی که باید موردتوجه قرار گیرد این است که از به کاربردن رنگ های تیره به هراه دکوراسیون تیره باید جلوگیری کرد. برای همین هست که عموما از رنگ های روشن مثل سفید انتخاب می کنند. البته در انتخاب رنگ باید فرهنگ  و سلیقه جامعه هدف را مدنظر قرارداد.  لازم به ذکر است واحد تولیدی گردون کالا با تولید بیش از 20 رنگ تنها تولیدکننده در کشور با این تنوع رنگی پارچه های هتلی می باشد.

جنس و نوع بافت پارچه های ملحفه هتلی از چیست؟

جنس پارچه های ملحفه ای باید مخلوط الیاف پلی استر با پنبه و یا ویسکوز باشد. مخلوط این دو الیاف به خاطر این است که الیاف پلی استر ظاهر بهتر به پارچه داده و اتوپذیری این پارچه را بهتر می کند ولی به دلیل عدم جذب آب این الیاف استفاده به تنهایی از این الیاف مناسب نبوده و درست است که قیمت تمام شده این پارچه کمتر خواهد شد ولی برای پارچه های در تماس با بدن مناسب نمی باشد. لذا برای استفاده در کالای خواب جهت احساس راحتی و عدم تعریق و جذب رطوبت ناشی از بدن در حین خواب باید از الیاف پنبه و یا ویسکوز استفاده کرد.

به خاطر داشته باشید محصول تولیدی ما دارای الیاف پنبه با بهترین کیفیت بوده که کیفیت بالایی را برای پارچه ملحفه هتلی ایجاد خواهد کرد. به علاوه نخ پلی استر استفاده شده در این پارچه نخ پلی استر معمولی نبوده و زیر دست بسیار نرم و لطیفی را ایجاد می کند.

نوع بافت پارچه های ملحفه ای ساده و یا ژاکارد می باشد. در مورد پارچه های هتلی از نوع بافت سرژه جهت ایجاد خطوط راه راه استفاده می شود. در بازار عموما به این نوع جنس پارچه تترون نیز گفته می شود.

دروغ ها و مطالب خلاف واقع که در مورد پارچه های ملحفه هتلی گفته می شود چیست؟

با توجه به اینکه در گذشته پارچه های زیادی از کشور ترکیه وارد ایران می شد عموما این پارچه وارداتی بوده و بعد از ترکیه از کشور چین وارد ایران می شد اما بعد از تحولات اقتصادی چند ساله اخیر و رشد واحدهای نساجی داخل کشور این محصول عموما در ایران تولید می شود و بیان ترک بودن پارچه ملحفه هتلی خلاف واقع خواهد بود. لذا ممکن است پارچه ملحفه هتلی ترک وارد ایران شود ولی احتمال آن به دلیل رشد بالای نرخ ارز بسیار پایین می باشد.
مورد دیگر بیان 100 درصد بودن جنس ملحفه هتلی از الیاف پنبه و یا به اصطلاح عموم از نخ می باشد. در مورد جنس این پارچه ها به طور مفصل در سوال قبل توضیح داده شد لذا کسی ادعا کرد که پارچه ارائه شده صد در صد پنبه ای یا نخی می باشد خلاف واقع صحبت کرده است.

مهمترین تولیدکنندگان و برندهای معروف بازار چه کسانی هستند؟ چطور ملحفه هتلی را برای هتل خود خریداری کنیم؟

هم اکنون واحدهای تولیدی کمی به طور تخصصی این پارچه ملحفه هتلی را با کیفیت قابل قبول تولید می کنند اما از تولیدکنندگان بزرگ آن در ایران می توان به نساجی بروجرد و یا یزدبافت اشاره کرد. در کشور بیشتر ملحفه ها با برندهای ترک معروف می باشند که همانطور که در سوال قبل به آن پرداخته شد فعلا احتمال ترک بودن آن به دلیل قیمت بالای ارز کم می باشد.

گردون کالا به عنوان تنها ارائه کننده محصولات هتلی با تنوع رنگ بالا به خصوص پارچه ملحفه هتلی در ایران آماده همکاری با تمامی هتل ها و مسافرخانه ها را دارد.

قیمت پارچه ملحفه هتلی چگونه مشخص می شود؟ چطور بتوانیم بهترین پارچه ملحفه هتلی با مناسب ترین قیمت را خریداری کنم؟

قیمت پارچه ملحفه هتلی تابع فاکتورهای زیادی می باشد. از مهمترین این فاکتورهای می توان به جنس نخ های مورد استفاده در این پارچه، تراکم بافت، وزن مترمربع پارچه و تکمیل نهایی پارچه ملحفه هتلی اشاره کرد.

همانطور که در قسمت  نوع جنس و بافت پارچه ملحفه هتلی اشاره شد در صورت وجود درصد بیشتری از الیاف پنبه یا ویسکوز قیمت این پارچه بالاتر می باشد. علاوه بر این مورد تراکم بافت و بالتبع وزن مترمربع پارچه هرچه بیشتر باشد قیمت پارچه بالاتر خواهد بود. فرآیند های تکمیلی اعم از سفیدگری و پرزسوزی و… که باعث بالابردن کیفیت ظاهری پارچه خواهد شد باعث بالاتر رفتن قیمت پارچه نیز می شود.

کارشناسان ما به طور تخصصی شما را در خرید پارچه ملحفه هتلی راهنمایی خواهند نمود. در زمان نگارش این مقاله قیمت عمده فروشی ملحفه هتلی حدود 75 هزار تومان با بهترین کیفیت مطابق با نمونه ترک می باشد. هر چه از میزان درصد پنبه و وزن مترمربع آن کاسته شود قیمت این پارچه کمتر خواهد شد. لازم به ذکر است قیمت خرده فروشی این محصول بالای 100 هزار تومان خواهد بود. این قیمت اعلام شده برای پارچه ملحفه هتلی برای عرض پارچه 3 متری است. مشتریان عزیز دقت فرمایید در مواردی دیده شده است که در زمان فروش قیمت یک متر را اعلام میکنند. این کار به نظر مشتری قیمت اعلامی فروشنده کم به نظر می رسد. بر اساس مترمربع طول قیمت این پارچه حدود 25 هزارتومان خواهد بود. برای اتصال به صفحه خرید روی پارچه ملحفه هتلی کلیک کنید.

 

چرا پیشنهاد ما خرید پارچه های ملحفه هتلی از گردون کالا است؟

با توجه به اینکه ما به عنوان یک تیم تخصصی و دارای دانش صنعت نساجی و پوشاک در حال حاضر تنها تولیدکننده این محصول این تنوع رنگ در کشور می باشیم کافی است یک بار با این مجموعه و کارشناسان ما تماس گرفته و همکاری خود را شروع نمایید. گردون کالا آمادگی فروش کلی و جزیی محصولات خود را اعلام می نماید لذا برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09300093630 تماس حاصل فرمایید.

 

برای خرید پارچه ملحفه هتلی  را کلیک کنید

 

برای مطالعه بخش اول این مقاله اینجا را کلیک کنید

کلیاتی در مورد پارچه ملحفه هتلی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *