پارچه شناسی

پارچه شناسی بخش سوم: پارچه ملحفه هتلی

پارچه ملحفه ای هتلی

یکی از پرکاربردترین پارچه های ملحفه ای در حال حاضر پارچه های ملحفه هتلی بوده که عمدتا به صورت راه راه می باشد. استفاده از این پارچه ها عموما برای هتل ها، مسافرخانه ها، بوم گردی های و … بوده که عمدتا در عرض های 2 و 3 متری عرضه می شود.

جنس پارچه های ملحفه ای باید مخلوط الیاف پلی استر با پنبه و یا ویسکوز باشد. مخلوط این دو الیاف به خاطر این است که الیاف پلی استر طاهر بهتر به پارچه داده و اتوپذیری این پارچه را بهتر می کند ولی به دلیل عدم جذب آب این الیاف استفاده به تنهایی از این الیاف مناسب نبوده و درست است که قیمت تمام شده این پارچه کمتر خواهد شد ولی برای پارچه های در تماس با بدن مناسب نمی باشد. لذا برای استفاده در کالای خواب جهت احساس راحتی و عدم تعریق و جذب رطوبت ناشی از بدن در حین خواب باید از الیاف پنبه و یا ویسکوز استفاده کرد.

به خاطر داشته باشید محصول تولیدی ما دارای الیاف پنبه با بهترین کیفیت بوده که کیفیت بالیی را برای پارچه ملحفه هتلی ایجاد خواهد کرد. به علاوه نخ پلی استر استفاده شده در این پارچه نخ پلی استر معمولی نبوده و زیر دست بسیار نرم و لطیفی را ایجاد می کند. لذا در هنگام خرید با توجه به سفارش بالای هتل ها و … حتما قبل از سفارش نمونه های مختلف بازار را اخد نموده و با هم مقایسه کنیدو مقایسه تراکم پارچه، نرمی پارچه و از همه مهمتر اطمینان از استفاده از الیاف طبیعی در این پارچه ها می باشد. صرف ادعای فروشنده تایید کیفیت و موارد گفته شده نبوده و حتما به صورت تخصصی باید از این مورد اطمینان حاصل فرمایید.

یکی از نکات مهم که متاسفانه عوام به اشتباه در نظر میگیرند بحث چروک شدن پارچه میباشد. به عنوان نکته علمی مدنظر داشته باشید هرچه در پارچه درصد الیاف طبیعی بیشتر باشد پارچه چروک پذیر تر و ظاهر شل تری دارد لذا اگر پارچه ای دیدی که اصلا چروک نمیشود مطمین باشید که در آن الیاف طبیعی که به مراتب گرانتر می باشد به کار نرفته است.
درحال حاضر هتل ها، مسافرخانه ها، مراکز تفریحی و بوم گردی به طور مستقیم به عنوان مشتری ما به طور مستقیم با ما در تماس بوده و ما تامین کننده این محصول می باشیم. به عنوان تولید کننده این محصول به شما اطمینان خواهیم داد که تنها تولیدکننده این محصول با این کیفیت و تنوع رنگ در ایران واحد تولیدی ما می باشد.

برای ورود به صفحه خرید بر روی پارچه ملحفه هتلی کلیک کنید

تیم کارشناسی گردون کالا شما را با ارائه مدارک و مستندات لازم در خرید بهترین کیفیت پارچه هتلی راهنمایی خواهد نمود.
برای مطالعه بخش اول این مقاله اینجا را کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *